суббота, 14 мая 2016 г.

Мій блог

13 квітня 2016 року

Результати


О, мій блог! Цікавий і складний для мене етап. Прийшлося дуже багато попрацювати, ознайомитися з правилами публікації на блозі, оформленням  сторінки тощо. Як завжди, Лія Миколаївна прийшла на допомогу з відеороликом. Не можу сказати, що було щось незрозумілим, проте працювати довелося , поєднуючи перегляд відеоролика з практичним виконанням завдання. Наш блог, це і є наше портфоліо. Дуже зручно зберігати свої напрацювання в інтернеті, не потрібні цілі стоси паперу, папок з різними написами, все це зберігатиметься у блозі.
Просто чудово!!! Труднощі виникли з додаванням у публікацію буклету. Він чомусь виходить за межі сторінки, а я нічим не можу зарадити. Поки намагаюся знайти засіб виправити недоліки, минає дуже багато часу. Шкода, коли так і не виходить.

     Хочу зазначити, що дистанційна школа стимулює мене до отримання колосального обсягу знань, знань - дуже потрібних і таких, що полегшать мою роботу. Але для того, щоб складне стало простим, потрібно дуже багато часу.
Мої висновки:
Я пишаюся собою, тому що незважаючи на нашу щоденну завантаженість, таки повільно, але впевнено виконую завдання
Я не задоволена  собою, тому що не завжди виходить виконати завдання якісно, виправити помилки.    

2 комментария:

  1. При збереженні вордовського документа у форматі ПДФ є кнопочка "параметри", натисніть її і все повинно вийти.

    ОтветитьУдалить