суббота, 14 мая 2016 г.

Навчаємося з Google

 6 квітня 2016 року

Результати

Ну, ось і друге дистанційне заняття. Еліс учебная, надзвичайно приємно знову з тобою зустрітися. Для мене було дуже цікаво побачити, як працювати з кругами. Та , на жаль, не встигда додивитися відео до кінця. Та обіцяю - допрацюю все.
   Цього разу на дистанційній школі довелося багато роботи робити по-новій, бо через певні обставини зникли і блог і електронна пошта. Не скажу, що це мене засмутило тоді, коли вони зникли. Та зараз я без них виявилось, як без рук. І, хоча з поштою розібралася відносно швидко, проте Блог не вдавалося створити досить довго. І ось, після величезної кількості спроб, у мене він є!
    Мабуть, лише в процесі роботи на блозі, я зрозуміла, наскільки це цікаво, а головне - КОРИСНО!!! Адже це дає змогу позбутися гори паперів, на яких ми зберігаємо дорогоцінні скарби - наш досвід.
   Цього разу Лія Миколаївна знову прийшла на допомогу. Дякую!
Мої висновки:
Я пишаюся собою Ура! Нарешті вийшло створити Блог. Навіть оформила його. Яка розумниця!
Я не задоволена  собою , бо це треба було зробити раніше.

    



1 комментарий: