вторник, 17 мая 2016 г.

Самооцінювання блогу

        Мета мого блогу полягає в поширенні інформації і моїх думок щодо теми проекту “Безпека в Інтернеті”. Я щиро ділюся з читачами своїми думками та висновками, зробленими в результаті роботи.Інформація на моємо блозі - це здебільшого моя точка зору і моє власне бачення проблеми. Проте, я пам’ятаю, що результат моєї праці - це частка спільного проекту під назвою “дистанційна школа” і від мого успіху залежить результат всієї групи 63 -А.

  У своєму блозі я розміщую іформацію, яка має безпосереднє відношення до проекту і розумію, що для когось із читачів або моїх колег вона може бути корисною. Можливо, хтось використовуватиме її , як підказку або зразок.
  Тема безпечного користування мережею Інтернет на сьогоднішній день є надзвичайно актуальною, тому я дуже відповідально ставлюся до усіх своїх публікацій. Гадаю, що стиль викладення моїх думок у блозі зрозумілий і грамотний, дібрані ілюстрації влучно підкреслюють і спрямовують увагу читача на публікацію. Я намагалася робити презентації не лише змістовними, а й яскравими, орієнтуючись на те, що, ймовірно, комусь вони стануть у нагоді на уроках інформатики. Адже ми маємо справу з молодшими школярами, яких приваблює усе яскраве й незвичне.

   У подальшому мені хочеться урізноманітнити свій блог іншими цікавими темами. Адже поділитися є чим. В загальному - працювати на блозі дуже цікаво і пізнавально.

Комментариев нет:

Отправить комментарий