понедельник, 16 мая 2016 г.

Зразок учнівської презентації

Повільно але неухильно наближається до логічного завершення моє навчання у дистанційній школі. Озираючись назад, розумію, наскільки багато серйозної і змістовної, а головне - корисної , роботи виконано. Ще одним етапом у створенні портфоліо проекта стало створення зразка учнівської презентації. Треба сказати, що, звичайно, це не робота учнів, а моє власне бачення результатів їхньої роботи в проекті “Безпека в Інтернеті”.
    Вдруге створюючи презентацію в сервісі GOOGL труднощів не відчувала, адже “стежинка була вже протоптана”. Робота по створенню презентації якось логічно вибудовувалась в процесі, що наштовхнуло мене на думку про те, що мій план проекту сворений вдало, оскільки я весь час його дотримувалась.
По закінченні було відчуття “Здійснилось!”  Залишилося зробити висновки, завершити роботу в блозі і… готуватися до випускного.

Комментариев нет:

Отправить комментарий